Najúspešnejšie sú týždenníky Plus 7 dní a Týždenník Markíza, ktoré
dosahujú sledovanosť nad 15% a sú to rastúce tituly v sledovanom období.
Slovenka, Život, Eurotelevízia, Nedeľná Pravda – Moment, Katolícke noviny
predstavujú zmenšujúci sa tradičný trh, pričom prvé dva tituly sa snažia
zastaviť pokles na 13% – 14% hladine sledovanosti a ďalšie tri na úrovni 8% –
9% sledovanosti.
Tento typ periodík predstavuje úzku skupinu špecializovaných médií
zameraných na motoristov (Stop, Auto aktual), tínedžerov (Bravo, Girl) a
krížovkárov. Dvojtýždenná periodicita tvorí prechod medzi týždenníkmi a
mesačníkmi a nie je u slovenských čitateľov vyhľadávaná.
Obsahové zameranie mesačníkov je zamerané výlučne na úzko odborné témy,
na ženy a na záujmové oblasti voľného času, ktoré nemajú ambíciu osloviť celú
populáciu, a preto dosahujú nižšie hodnoty sledovanosti. Trh mesačníkov sa
vyznačuje najväčšou nestabilitou, mnoho titulov vzniká ale aj zaniká. Trh je
charakteristický tým, že k úspešným titulom vzniká konkurencia, ktorá v prípade
úspechu uberá percentá sledovanosti svojmu staršiemu konkurentovi, v prípade
neúspechu ho posiluje. Preto na trhu koexistujú tradičné aj novšie tituly.
Medzi najsledovanejšie s čítanosťou nad 10% patria Rodina, Záhradkár, Ženský magazín a Dorka. Magickú 10%-nú hranicu sa snažia dosiahnuť Lišiak, Zdravie, Eva,